Monday, June 28, 2010

In Direct din Berlin! (II)

Scriu de pe mobil, asa ca o sa fiu 'saraca' in cuvinte.
Am vazut ieri meciul Anglia - Germania, in aer liber, noi si alte zeci de mii de oameni. Nu va imaginati ce nebunie a fost la fiecare gol si cum se stropea cu bere in toate partile (deh, Germania). Nu cred ca o sa mai fie aceeasi atmosfera sambata, cand se va juca impotriva Argentinei. Tin in continuare cu germanii, dar sincer argentinienii au echipa puternica.
Am mai vazut niste apartamente, dar pe unul deja il tai de pe lista, din mai multe considerente. Sa spunem doar ca e dragut ca doi caini sa te linga si sa lase par pe tine, dar doar pt o zi; nu as putea trai asa timp de sase luni. Mai am de vazut si alte camere, un chiar in seara asta, deci nu e panica.
Este atat de cald aici, nu ma asteptam - ce-i drept, nu se compara cu verile toride din Romania. Probabil ca maine, dupa ce mai vad alte doua apartamente o sa merg la un 'strand' (vorba vine, aici totul e amenajat pe lacuri ori pe piscine enorme), ca sa nu imi fi luat degeaba costumul de baie cu mine.

Acum mananc ceva de pranz si plec prin oras apoi.

V-am pupat!


...........................

Live from Berlin! II

I can't really translate this post, as I am writing from my phone, but please feel free to use Google Translate if you want to make sense of what is written above :)

0 comentarii:

Post a Comment